Her kes bu gunlerden gecti ve her kes cok farkli atlatti kimisine normal kimisine zor geldi bu surec lutfen zor durumda olan bi anneye nasil bagirirsin falan yazmak yerine sadece sakinleshtirmeye calishib tavsiye verin aksi takdirde ben kotu bir anneyim dushuncesiyle depresyona girmesine neden olursunuz sonucta kimse bebegine bagirmaktan zevk almaz ❤️🩹
7/24 saat bagirmiyordur herhalde