ikibebelikanne evet yani hayatimda hic boyle bisey yasamamistim o kadar uykusuzdum mememi tutmuyodu, cok zor zamanlardi hala daha cok minik ama bir keresinde artik o kadar yorgunum ki gunde 3 saat belki uyuyodum ilk zamanlar bir de sezeryani yeni olmusum, esime seslendim bebegi niye yataga koydun diye bi baktim bebis yanimda yorgana sarilmis koymus, sonra esim geldi bana diyor ki askim ne bebegi, diyorum burda ya gormuyo musun, orda bebek yok ki besiginde uyuyor diyor bana ben inanamadim elimi uzattim orda hicbisey yok. Artik yorgunluktan halisulasyon gormusum elimi attim yok oldu. Ayy hayatimda ilk defa boyle bisey yasadim cok korkmustum cidden. Hala daha yorgunum ama vücudum alisti bir de kolikti gaz sancilari falan sabahliyoduk. Anne olmak zor ama eminim her kadin yasiyordur bunu biz bunu bilerek anne olduk. Ki size de allah kolaylik versin 2-3 yasindayken de zor cocuk 20 yasina gelse yine zordur anne olmak boyle bisey. Artik ömrümüz boyunca onlara sahip cikacagiz. Allah bize bagislasin kolaylik versin canim 🙏🙏 merak etme üstesinden gelirsin herseyin 🙏 zorlugunu dillendirmek farkli el kadar bebege bagirmak farkli ben anne olmiyicam banane banane demek farkli cocuk dogduktan sonra. Ben cok uzuluyorum 5 aylik bebek napti da bagiriyosun of ya neyse.