Burcin-2202 geçmiş olsun sabret bu da geciyo eve geldim ağlama krizlerine gitmiştim Allah’ım ben naptim diye ben 15. günde dik bı şekilde ayağa kalkmıştım annem olmasa çok zordu bana baktı bebisime baktı iki büklüm oluyordum Dr sürekli yürümeye calis dedi bende yatarak dinlendim nasıl yaptım mesela vücut yorgun düşüyordu sürekli uyuyordum 2 3 saate uyanınca biraz kalkar yürümeye çalışırdım genelde yattım.