Burcin-2202 öncelikle hayırlı olsun geçiyor merak etme benim iç karın yağım fazlaymış sezeryan olduktan sonra ortaya çıktı parçalandı çok ağrı yaptı yatıp kalkarken otururken işkence gibiydi aynı anda bıçak saplanıyormuş gibi ağlıyordum artık tek başımaydım yirmi gün sürdü doktorum solüsyon hazırlattı eczaneye krem verdi o biraz rahatlatıyordu sezeryan yerimde hiç ağrım sızım yoktu az hareket etmeye çalışın ince bir tülbent ile sardım belimden bağladım o da rahat ettirmişti hareket ettikçe sızlama oluyordu WC ve yemek dışında yatakta bebeğimle yattım sonra düzeldi şükür