Hilalperi İnanın bilmiyorum , ben yurtdışındayım , buradaki sağlık sistemi berbat . Ne pansuman yapıldı ne bi antibiyotik verildi , ameliyattan sonra sadece ağrı kesici verildi . Şişmiş yaramın etrafı , yağ doku kanama yapmış ondan dendi , antibiyotik dedim gerek yok dedi . Yani olacak ki öyle müdahale edecekler . Önlem yok . Vücut kendi savaşacakmış . Yani çocuğuma bakmak zorundayım , belli işlerimi yapmak zorundayım . Velhasıl Türkiye’nin sağlık sistemi 10 numara buralara göre .