Burcin-2202 Güzel anne seni o kadar iyi anlıyorum ki bir hafta önce ben aynı postu açmıştım. O an yaşarken hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor ağrılar. Bizim de bugün 10. Günümüz. Ben de yataktan kalkarken o kadar zorlanıyordum ki. Her geçen gün daha iyiye gidiyorsunuz, ağrılarınız günden güne hafifliyor. Endişe etmeyin. Hep böyle kalmayacak. ,🌸🐣