Merhabalar , sezeryan olan anneler yaralarınız ne zaman düzeldi , tam anlamıyla ne zaman ayaklandınız , ağrınız sızınız olmadan .
Benim bu gün 8 günüm oldu hala ağrım var , otururken , hele uzanıp kalkarken , yürürken hala ağrılarım var. Hiç düzelmeyecekmişim gibi hissediyorum. Uzaktayım kimsem yok yanımda, eşim var oda bi yere kadar yetiyor . Bebeğime yetemediğimi düşünüyorum ve çok üzülüyorum. Tecrübeli anneler süreci anlatırsa biraz çok sevinirim.🫶