Zrfbrn evet kesinlikle katılıyorum anlıyorum sizi düzen falan kalmıyor ve vücut da Farklı davranıyor haliyle , ilacı tam hatırlamıyorum ama içeriğine bakmıştım damarların gevşemesi kan akışının rahatlamasıyla ilgili bir ilaçtı bi de Arveles vermişti bir hafta sanırım sabah akşam içmiştim onu da ağrı kesici olarak değil de kas gevşetici etkisinden dolayı verdiğini söylemişti , açıkçası biraz zaman alıyor çatlağın geçmesi zaman alıyor bu süreçte hiç kabız olmamak gerek en güzel çözüm o inşallah siz de en Kısa zamanda kurtulursunuz gerçekten çok zor bir durum tuvalete gitmek istemiyorsunuz gitseniz acıdan bağırmak istiyorsunuz çok çok zor Allahım tüm çekenlere şifalar versin 🙏🏻