My00 of ben neler dedim hala.var ya biktim artik ilk dogumumda degil ikinci dogumumda 6aydir cekiyorum bi düzeliyor bi tekrar başlıyor lanet bisiymis ya tuvaletten soğudum artik bi ilac kullandim iyi geldi sonra bu Herbalife basladim oda iyi geldi biraz ara verim dedim su icmeyi sey edim dedim tekrar olduama oncrkine gore suanda cok aci yok ama kanama var ilacida dolaptan cikarip suruyordum o iyi geldi birde Herbalife tabi 8 9 kilo verdim cok cektim bu hastalıktan tek care oydu birde en onemlisi su ve cok kati yiceklwr yememek az yemek bu iki gun suyu aksattim bebeden icemiyozki yanj canim formullerim buydu biraz olsun rahatladim tekrar basliycam herbalife suya ozen gostermek kati yemekten korkar olduk