Zrfbrn merhabalar ben 4 ay boyunca çektim sürekli ağlıyordum sinirden bebeğime bile katlanamımırduk en sonunda eczacı arkadaşımın önerisi ile 1 ay sadece akşamları yemekten sonra çoban çartası otu kaynatıp içtim (İbrahim Saraçoğlu da öneriyor ) sonra makatıma her fırsatta tuvalet sonrası pansuman yaptım ve son 1 aydır iyiyim ama yine kabiz olmamak için elimden geleni yapıyorum zorlayınca hemen sızlama yapıyor