Peki sevgili anneler -saçma bir soru olabilir ama- agulama dediğiniz illa agu diye ses çıkartmak değil dimi 🫣 yani herhangi bir ses, heyecanlanırken çıkarttığı sesler, ağzını köpürterek sesler çıkartması da babıldama oluyor mu? Bir de mesela daha önce çıkarttığı sesleri şimdi çıkarmıyor, bu normal midir?