AselBebekveAnnesi hanımefendi ben şahsen sizi ve yapılan bu hareketinizi elestrmek adına yazmadım sadece postlarda direk düştü napayım bişey içti kusturayim vb yazanlara hep doktora götür bize sorma vb diyorlardı ondan dolayı sizde doktora sordum diye yazarsaniz doktora git diye sert üslupla cevap almazsinzi diye düşünüp yazdınız sandım , geçmiş olsun ben anneliginize veya yapılan hataya karşılık bişey diyemem insanız her an bizimde çocuğumuzu n da başına gelir Allah korusun hepsini oluyor maaslef bu tarz kazalar, çocuk bulur saniyelik olay bunlar sadece yazınızda şuraya takıldım hayatınız kötü kalbiniz gbi geçsin demisiniz beddua ettiniz diye yorumluyorum ve uzuntunuzden dolayı canımızı acitmak adına yazdınız bence ama böyle bir şekilde beddua almak istemem oğluma bişey olmasın ins bedduanizfan dolayı canım sıkıldı açıkçası 🤦🏼♀️