AselBebekveAnnesi ben sizi anneliginize yargilayip kinamadim ve yalancısın iz demedim, neden öyle düşündüm soyleyim; çünkü burda herkes tepki gösteriyor post acaba kadr dojtora git diye yaziyorlar doktora git denilince eşim evde değil frsatim yok goturmeye merkezde değilim vb bahane üretiyorlar o durumda olup yazmış olabilirsiniz diye düşündüm hakikaten yazmamak lazım bişey ne etliye ne sütlüye karismayacaksin, neyse geçmiş olsun Allah beterinden korusun hepsini çocukların onlar hasta olacağına bizler olalım dayaniriz onlar hasta oldu mu daha çok üzülüyoruz çünkü sağlıkla uyusun uyansın ins bebeğiniz ama herşey tecrübe bizlere, amacım benim yazarken farklıydı açıkladım anlamak anlamamak size kalmış hayırlı akşamlar