nur09_ asilbabymom 3 aylıkken oldu yeni bir ay olacak ilk gün den itibaren hiçbir huzursuzluğu olmadı gözünüz hiç korkmasın
AsafAyaz asilbabymom biz daha dün olduk şuan sekiz ay dört günlüğüz ilk oğlumu dört buçuk aylıkken yaptırmıştı o daha rahattı sanırım hareket açısından bunda geç kalmışım onu anladım dört ay bile baya fark etti ama şükür bugün iyiyiz sabah da çişini yaparken ağladı ondan sonra ağlamadı iyiki
Cansugndgd Benim oğlum 6 aylık bugün sünnet oldu. Çok ağlıyor çok huzursuz🥺 şimdi uyudu inşallah gecesi iyi geçer ve çabucak normale döneriz🙏
Boran01 asilbabymom benim oğlan 7 ay 24 günlük şuan ve bugün sünnet ettirdim. Ilk saatler biraz zordu açlık çekiyor diye. Beslendikten sonra sakınmıyor ama bebekten bebeğe değişiyor. Krem sürülürken acıyor sonra geçiyor birde düşünün bizimkisi çok hareketli
Kbra_0101 asilbabymom bugün yaptırdık bizde 4 ay 13 günlük keşke daha önce yaptirsaydim dedim 2 aylık bir bebekle beraber yaptık onunki daha sakindi çünkü farkında değildi benim oğlum beni yabancı ortamı ayırt ettiği için çok korktu baya ağladı ama her türlü iyiki yaptırdım büyüyünce eminim daha zor oluyordur 6 saat sonra eski halimize döndük sanki hicbirsey olmamış gibi doktorunuza danışın mutlaka ama bence erken yapmak en iyisi
Asmin1034 Ayzvedrya2 benim oğlum da bugün sünnet oldu ve bizde sünnetteydik ben de doktora canı yanıyor dedim çünkü öyle ağladı. Şimdi uyuyamıyorum gözümün önüne geliyor o ağladığı lokal yaptırdık ama pişmanım. Siz nerde yaptırdınız ? İğneden ne kadar süre sonra sünnet oldu ? Bizim 1.5 saat gibi geçmişti acaba etkisi mi geçti dedim öyle bir ağlama yok çünkü canı yanmasa ağlamazdı ki doktor ikinci iğne yaptı dikiş öncesi ama kesilen kesilmişti. Bir de oğlum toplu yağlı gömülmüş pipi daha zordu dedi sünnet için inşallah sonucu iyi olur tek tesellim o olacak
Mor_menekse Acemianne000 bizde 2 aylığız yakında yaptırmayı düşünüyoruz sünnetten sonra farklı bi bez mi taktınız yoksa normal bez mi nasıl oluyor
MeteYmen_Annesi GlgnOlgun devlette kim yaptı peki nasıl ilerledi süreç ilgileri nasıldi kaç aylık yaptırdınız detaylı bilgi verirmisiniz lütfen
Ebruceyda Linam54 merhab 13 aylik oglunuzun sureci nasil ilerledi? Genel anestezi mi oldu? Yatarken donmesini nasil engellediniz ya da dondugunde sorun oldu mu?
Linam54 Ebruceyda bana göre sürec zor ilerledi, cünkü baya kanadi. Uyutuldu benim oglan. Dönmesini engelleyemedim. Normal bir sekilde uyudu bezini de taktim cabuk iglesti.
Burcuvolkan asilbabymom 3,5 aylıkken yaptırdım şuan 5 aylık.İlk günden itibaren hiç acı, ağlama sızlama olmadı çok rahat geçti , klempsiz ısılı sünnet işlemi yapıldı tavsiye ederim.İstanbul Avrupa yakasindaysaniz doktorumu tavsiye ederim
ilahiyatci_Mom asilbabymom biz yeni oldum suan tam 1 hafta oldu 31 aylık tam . Defalarca tesebbüs ettik nasip bu yaşa kaldı