Ayzvedrya2 benim oğlum da bugün sünnet oldu ve bizde sünnetteydik ben de doktora canı yanıyor dedim çünkü öyle ağladı. Şimdi uyuyamıyorum gözümün önüne geliyor o ağladığı lokal yaptırdık ama pişmanım. Siz nerde yaptırdınız ? İğneden ne kadar süre sonra sünnet oldu ? Bizim 1.5 saat gibi geçmişti acaba etkisi mi geçti dedim öyle bir ağlama yok çünkü canı yanmasa ağlamazdı ki doktor ikinci iğne yaptı dikiş öncesi ama kesilen kesilmişti. Bir de oğlum toplu yağlı gömülmüş pipi daha zordu dedi sünnet için inşallah sonucu iyi olur tek tesellim o olacak