asilbabymom merhaba ben dün yaptırdım oğlumu 9 ay 10 günlük ilk sünnet yapılırken hic ağlamadı eve geldikten 1 saat sonra agladı ilk çişi yapacagı zaman korkudan acısını hissetmeye basladığı için ilk gün akşam üstüne kadar biraz zor gecti ama bugün ikinci gün daha iyiyiz şükür dün gecemiz iyiydi bugünde iyi gecer ise yarın daha iyi olucak diye düşünüyorum ilaçlarını dönüşümlü veriyorum altını hemenn değiştiriyorum bol giydiriyorum öyle öyle bakıyoruz bişi kalmadı gecicek inşallah ilk oğlumda 1 yasına 1 hafta varken olmuştu o biraz daha zor gecmiş ti ilkini genel ikinciyi lokal ile yaptırdım ama lokali iyiki tercih etmişim keşke ilktede genel değil. Lokal olsaymış diyorum zaten o yüzden ilk oğlumu yaptırdığım hastanede yaptırmadım ikinciyi