asilbabymom 3 aylıkken yaptırdık, lokal anesteziyle yaptılar, yaparken biraz ağladı ama bacaklarını sabitledikleri için sinirden ağladı 😂 sonrasında Bi de ilk çişi yaparken ağladı daha sonra hiç bir problem yaşamadık çok şükür. Bir hafta pipi beze değmesin diye karton bardak koyduk ve mikrop kapmasın diye de terramycin sürdük,. Bir hafta sonunda tamamen iyileşmişti çok şükür. Doktorumuz ne kadar erken yapılırsa o kadar çabuk iyileşeceğini söyledi, bi daha oğlum olursa 40 ında yaptırırım..