asilbabymom 4 ay 10 günlükken yaptırdım. Aslında daha önce yptrmayı istiyorduk ama kasık fıtığından ameliyat oldgu için bşrz toprlnmasını bekledik oyzden 4 e kldı bnm niyetm 2.ayda yptrmkta. Klipsli yöntemle yapıldı. Lokl anrsteziyle. İğne ypılırkn brz ağladı onn haricinde sünnt işlemi bikaç dklık iş. Kısa srdü ağlama vs olmadı. Ewet gidip anestezi etkisi geçince mızldnmlar başladı. İlk bikç çişinde çok ağladı.calpol ve fitl verdim. Gecemiz iyiydi uyudu Bi sıkıntı çıkmadı 2.ve 3. Günde de mızıldanmalar devam etti ama ilaç kullanacak kadar değildi. Sadece 2. Günü sabah calpol verdim birdahada vermedim. 4.günde klips çıktı. Çıkarılırken biraz ağladı. Ama kucagına alır almaz sustu. Ve klpsten sonra ohhh çektim resmen. Mızıldanmalar vs hepsi geçti bebeğimin neşesi yerine geldi resmen. Sonrasında 2 hafta kadar kantoron yağı kullandık. Bir büyük beden bez kullndm Bn iyileşme kadr. Bir hafta kadr karton bardağa devam ettim.doktorum bırakabilirsin bardağa gerek yok dedi ama Bn yinede kullndm.tamamn ödemn inmesi iyilşmesi Bi ayı buldu.ama sana tavsiyem ne çok kolay diyede nede zor olacak diye kendini şartla a. Her çocuğun ağrı eşiği farklı.ben burda açılan postları çok okudum kendim post açtım. Herkes çok basit ağlamadı bile ilk çişte ağladı bidaha ağlamadı çk rahattı vs vs gibi cümleler yazmışlar. Bnde o rahatlıkla gittim. Ama eve gelip ağlamaları başlayınca kadarda koly değilmiş dedim.oyzden kendini şartlama zor geçerse ona göre düşünürsün koly geçerse bukadarmıymş dersin.