MeteYmen_Annesi 7 buçk aylıktı üroloji uzmanına gittim kan istedi muayene etti herhangi bi sıkıntı olmadığını söyledi gün verdi gece hiç birşey yiyip içirmeyin dedi sabah gittik hemen aldılar zaten yatış falan yapıldı 20 dk da odaya geri getirdiler sonra iki üç saat sonra doktor geldi kontrol etti gerçi bizimki anestezi geçince bi ortalığı yıktı o ara kanattı biraz dikişleri çırpınırken ama sorun yok dedi doktor iki saat sonra besleyenişirsnz dediler mamasını falan içti ilaç yazmış doktor onları aldık evimize döndük bi dahada hiç ağlamadı ara ara ağrıdan mızıldandı ağrı kesici verdim 2 gün. Ama emekliyodu geziyordu bi sıkıntı olmadı. Birde 4-5 gün bardak koyduk. Sonra kontrol e gttm doktor çıkar at artık bardağa gerek yok dedi. Her temizlediğinde sıyır pipiyi dedi çünkü aradaki deri küçük bebeklerde tekrar kapanabilirmiş krem verdi o araya onu sür dedi iki üç hafatada bütün dikişler attı zaten. Ama bizimde çok içeri gömülü duruyo pipi düzelir diyorlar bakalım artık ne zaman düzelecek