Boran01 zaten 2 yaşından sonra yapmazlar öncesi de dediğiniz gibi daha fazla hareketli olacak, yani bugün 8 ay zor diyorum ama her geçen gün daha zorlu geçecek demek. Anlıyorum siz erken olsun isteseniz de bazen gönlüne kalmıyor insanın , en azından elinizdeki şartlar ve durum yarın olmasını gerektiriyorsa ertelemeden artık korkmadan yaptırın. Umarım çok güzel geçer , kısa sürede toparlar, kolaylıklar siliyorum size de