Bugün taze taze yaşayıp , bu gerginlikle düşünen annelere fikir olsun diye yazıyorum.. 8 aylık oğlum bugün özel bir hastanede klasik yöntem lokal anestezi ile sünnet oldu. Yani ne durdurabilmek mümkün oldu , ne onun gözyaşlarına duyarsız kalabilmek…
Hareketlenince zor olurdu biliyorduk ancak maalesef deprem sebebiyle ertelemek zorunda kalınca bugüne kısmet oldu. Düşünenler hiç düşünmesinler gerçekten küçükken yaptırsınlar , biz yaşadık siz yaşamayın diyorum.