irem12 çok iyi, ben 3 aylıkken yaptırdım inanın anlamadım bile sünnet olduğunu. Sadece ilk idrar da ağladı çok ama onun dışında çok iyi atlattık hiç bekletmeyin. Bende hasta olue bir sey olur ertelenir falan diye çok korkuyordum çok şükür iyi olduğu için hemen yaptırdım şuan da 6 aylık sünnet derdi falan yok . Tavsiye ediyorum şimdi yapmanızı 🥰