hunilimomm Yenidenanneoluyom ayy gerçekten mi yaa bende gördüm o postu hatta favoriye ekledim ama düşünüyordum benim kızım 8 aylık ama sütüm az bende alayım o zaman
Eeebru Yenidenanneoluyom sizin paylaşımdan sonra ben de bugün sipariş verdim inşallah faydasını görürüm
Yenidenanneoluyom Eeebru hayirli olsun bol bol sutleriniz olsun. Bestlaktan sonra tovbe etmiştim ben bisey almamaya sutumun olmayisini kabul etmiştim ama cay uygun fiyatli olunca bi sans vereyim dedim👍
Yenidenanneoluyom Beren2323 evet bu aynisi. Icinde kup seker gibi kahverengi kupler var. 2 tane atip kaynak suyla içiyorum. Ilk tadini yadirgadim. Ama bugun ucuncu gün hem sütüme olan etkisinden hem de aliskanlik oldu heralde severek içtim.
Eeebru Yenidenanneoluyom Ziya dede çayı siz de iştah artırma veya kilo alımı yaptı mı. Kullanmaya başladığımdan beri iştahımda artış var sanki o yüzden sormak istedim
Yenidenanneoluyom Bu saatler sutumun en az olduğu ve mama verdigim saatler. Yatana kadar 2 kez mama yapiyordum. Simdi emzirme sonrasi sütümü gorebilmek icin sagim yaptim. 10 ar dakika iki memeyide emzirme uzerine sagdim. 90 ml süt çıktı🥳🥳 rüya gibi😍
Beren2323 Yenidenanneoluyom aktar da bulamadık bende sipariş vercem de şimdi acaba dörtlü kutu mu aldınız tekli yeter mi
Beren2323 Yenidenanneoluyom önceden ne kadar çıkıyordu sağdığınız da ben bir ay sağdım çok azdı tabi sürekli sağmıyordum
Yenidenanneoluyom Beren2323 tek kutu aldim ben kargoyla 54 liraya geldi. Aktara gore pahali oldu ama ise yaradi çok şükür. Ise yaramazsa diye fazla almadim.
Yenidenanneoluyom Beren2323 aksam saati max 10 ml sagabiliyordum biberonun dibi anca islaniyordu. Lansinohun elektriklisini kullanıyorum. Gun icinde saginca max 60 ml oluyordu.
benoyleuygungordum_ Yenidenanneoluyom burada gördüğüm her takviyeyi alıyorum resmen bütün oarayı takviyelere harcıyorum eşim bıktı artık shhshdw ve koşarak bu çayıda almaya gidiyorum şimdi
marinelife benoyleuygungordum_ Aynı durumdayız asddgjslsl bunu da aldım deneyeceğim ama dün dedim ki eşime artık şu süt arttırıcılar yerine mama alsaydık 1 senelik maması hazırdı çocuğun 😂😂😂
Yenidenanneoluyom benoyleuygungordum_ ahhh bilirim bilmez miyim ben esimden habersiz aliyorum artik 😂 bir umut iste. Aslında önerirken bir yandan da ya iyi gelmezse başkasna diye cekindim acikcasi. Ama o kadar sey denedim hic biri süt yapmadi bu uygun fiyata iyi gelince önerdim.
Atesbebek Yenidenanneoluyom ya bunlar atom gibi planlar mi ben aktara sordum plastik kutu şeklinde verdiler üstünde ziya dede atom diye geçiyor dedim süt artırıcı paketli oluyor aynı bunlar zaten dedi ama emin olamadım.
Yenidenanneoluyom Atesbebek inanin bilmiyorum. Arkadas resmi paylaşmış ya bendeki aynısı. Onu gördüm ınternetten sipariş verdim bir kutu denemek icin aldım.
benoyleuygungordum_ Beren2323 insallah fayda görürüz ben aslında solgardan biraz fayda gördüm gibi ama en önemlisi su içmek onu becerirsem sütüm artacak gibi bir ara günde 3 lt içiyordum sütüm de iyidi şimdi azalttım diye takviyede alsam artmiyor fazla
Glsh54 Yenidenanneoluyom yok yaa, dur dur bende alayim o zman, bi aktara sordum onermiyorum falan dedi, bak simdi yaaa 😀