Hanimlar bugun cayimin 4. Gunu ve icmedim. Cunku sut sitmasi oldum😂😂 sütüm yok diye ağlarken şimdi sütüm cok diye agliyorum😂 emziriyorum sagim yaptim ama hala geçmedi titreme, ağrı, vücut kirikligi. Kullanacak olanlar dikkatli kullansın😁 ben sabah ve akşam içiyordum bir kere icsem yetermis sanırım.