Yenidenanneoluyom Burda birinin paylaşımında gördüm bu çay onerisini. Hemen trendyoldan sipariş verdim. Alirken hiç umudum yoktu. Solgar, bestlak komposto ve bilimum süt artirir dedikleri hic bisey arttirmadi. Bebegim iki aylık hem mama hem meme gidiyorduk ta ki bugüne kadar.. Bugun hiç mama yapmadım cok şaşkınım. Bundan sonrada böyle olmasını diliyor ve tum emziren kardeşlerime bir sans vermesi için öneriyorum🌷🌷
Gunes789 Yenidenanneoluyom ay gerçektenmii😳 okumuştum o arkadaşın postunu ama emin olamadım. Solgar alıyodum vazgeçtim o zaman 😄
Gny18 Yenidenanneoluyom maşallah darısı başıma. Bende mi denesem napsam. İkiz bebek emziriyorum saraçoğlunun süt arttırma çayını denedim 3 gün oldu tık yok. Memelerim şiş gibi ama bebekler emiyor 10 dk sonra ağlıyorlar mama veriyorum mamayı bitiriyorlar 🤷🏻♀️
Sibelgngr Yenidenanneoluyom iki farklı şekilde çıkıyor milk tea diye birde anne sütü çayı diye hangisi acaba
Yenidenanneoluyom Gunes789 evde iki şişe bestlak bir şişe solgar duruyor. Bestlak inanilmaz istahimi açtı bir de. Sutume de etkisini göremedim ben. Ama 2 gundur bu cayi iciyorum goguslerim dolu dolu. Bebegimde yutkunma sesini duyuyorum ve karni doyup uyuyor.
Yenidenanneoluyom Gny18 kolaylıklar dilerim. Benimde ayniydi uzun uzun emip agliyordu üstüne mama yapıyordum. Bugun hic yapmadim çok şükür. Allahim rüya gibi😂
Gunes789 Yenidenanneoluyom ne gğzel çok sevindim maşallah. ben de sipariş verdim işe yararsa yazacağm😊
Yenidenanneoluyom Beren2323 onu da burda kullananlara sordum. Sabah kahvaltidan sonra ve gece yatmadan Iki tanesini sicak suya koyup karıştırıp içiyorum. Kup seker gibiler.
Yenidenanneoluyom izd kimyon, rezene, anason, isirgan otu, tarcin, zerdecal, zencefil, havlican, karanfil, yenibahar, pancar şekeri, su Icindekiler kısmında bunlar yazıyor.
marinelife Yenidenanneoluyom kaç gün sonra etki etti ben de aldım 2 gündür kullanıyorum ama günde 1 kez kullandım bir de hastaydım çok su tüketemedim
Atesbebek Yenidenanneoluyom ya bunlar atom gibi planlar mi ben aktara sordum plastik kutu şeklinde verdiler üstünde ziya dede atom diye geçiyor dedim süt artırıcı paketli oluyor aynı bunlar zaten dedi ama emin olamadım.
Yenidenanneoluyom marinelife geçmiş olsun. Ikinci gun sabah ictikten sonra dolulugu hissettim. Ben gun icinde cok suda içiyorum. Hele hastaysaniz suya daha çok ihtiyacınız vardır🌷
Yenidenanneoluyom Beren2323 evet bu aynisi. Icinde kup seker gibi kahverengi kupler var. 2 tane atip kaynak suyla içiyorum. Ilk tadini yadirgadim. Ama bugun ucuncu gün hem sütüme olan etkisinden hem de aliskanlik oldu heralde severek içtim.