2 aylık olduğunda yaptık farklı bir aparat taktı göbek bağı gibiydi boru gibiydi çişi ordan geliyordu önce uyuşturdu sonra yaptı 15 dk sürdü çok şükür çok kolay geçti iğnenin etkisi geçince 1 saat kadar ağladı fitil verdik çok şükür uyudu şimdi 5 aylık . Yapacaklara şimdiden hayırlı olsun ağrısız geçer inşallah