kitapkurdubebeninanasi Keslin_3 2 aylik olmaya 3 gün kala sünnet ettirdik. Maşallah çok hızlı iyileşti her zaman diyorum iyi ki erkenden yaptırdık diye. Lokal anestezi ile yani belden aşağısına uyustururark yapıldı
omerinannesi_2705 Kuzeymiram Denizli’de oturuyorum ilçede çok iyi bir doktor varmış herkes çok memnun oraya yaptıracağım
Mery103 Keslin_3 3.5 aylık yaptırdık ilk gün ağladı ama 1 haftaya toparladı kremle uyuşturdular küçükken yapılması bence daha iyi
Casperr Keslin_3 biz 12 günlükken yaptırdık bir iki gün zor geçti çok hareket etmediği için çabuk iyileşti iyiki yaptırmışız dedik aslında sünnet olan 7. Gün yaptırmak ama randevu bulamadığımız için 12. Güne kaldı olsun aradan çıktı ☺️
Selinsn Keslin_3 gazlı bir bebek olduğu için gazı bitmesini bekledim 5.ayında yaptırdım iyi ki yaptırmışım ilk gün ilk iki çişte ağrı oluyor sonra geçiyor bir haftada da tamamen iyileşiyor
sleepymom Keslin_3 5.5 aylıkken yaptırdık şimdiki aklım olsa kirkliyken yaptırırdım Çok hareketli hiç durmuyor iki kere dikiş atıldı 10 gün olacak hala tam iyileşmedi
Mrymtlg Ahilal Keslin_3 40 günlükken yaptirmistim cok kolay iyilesti Haliyle ilk cisibi yaptiginda agladı. Ameliyathaneden ağlayarak gelmisti direk emzirdim cok aglamisti gözleri sismis kızarmıştı bir iki saate normale dönmüştü.
BeyzaKeles Keslin_3 5 aylıkken olduk çok rahattı küçükken olması çok iyi 1 günde iyileşti yaptır canım
Mom_dery 19 günlükken yaptırdık uyuşturucu iğne olurken ağladı sadece sonra emzirdim uyudu uyurken sünnet ettiler eve gelene kadar uyanmadı bile sonra ilk çişini yaparken ağladı daha da ağlamadı ağrı kesici şurup bile kullanmadık sadece kremler vardı bir haftaya hiç bi şeyi kalmadı ben bile daha erken yaptırsaydım dedim 14 günlükten önce yaptırmak çok mantıklı gaz sancıları başlamadan önce
Arasssmom Keslin_3 1.5 aylıkken yaptırdık hiç sorun yaşamadık gayet güzel geçti sürecimiz kesinlikle erkenden tavsiye ederim
Birdunyabircennetannesi Keslin_3 Ayda yaptırdık Size tavsiyem kesinlikle en erken zamanda yaptırmanız. Tabiki uyuşturuyorlar. Lokal veya genel anestezi veriyorlar Genel tavsiye etmiyorum durduk yere genel anestezi veriyorlar bazı yerler Lokal anestezi yapan yerde yaptırın inanın 3 5 günde iyi oluyor ilk gün zor geçiyor o kadar
Cagla-rTufi 21 günlükken yaptırdım sadece ilk gün huzursuzlaştı, şimdi hiçbir şey kalmadı, ben geç bile kaldığımo düşündüm
Skylifee006 Keslin_3 7 aylıktı sürünme ve emeklemeye başlamıştı ve çok zor oldu sürekli sürünmek istedi klamp li yaptırdığımız için asla sürünmesine izin yoktu ve yaklaşık 1 hafta sürünmesin diye kucağımda taşımak durumunda kaldım mümkünse daha erken yaptırın en kolayı