Bebitombuyuyor Keslin_3 2 aylık yaptırdik ilk 3 gün biraz zordu. Ama 3 günden sonra hemen iyleşti ortalama 1 hafta içinde kabuklanıp kapandı
Beyzanurkuzu_ Keslin_3 2. Ayına girdi yaptırdık 15 gün olacak keşke daha erken yaptırsaymısım diyorum. İlk gün biraz sancılı sonra herşey normale dönüyor
kelebek_17 Keslin_3 5 ay 1 haftalıkken yaptırmıştım, çok geç kaldığımı düşünmüştüm. çünkü sürekli yüzüstü dönmek istiyordu ve dönmesin diye sürekli kucakta taşıdık. ne kadar erken olursa o kadar iyi bana göre. lokalde bölgeye iğne yapıyorlar.
Minikosannesi Keslin_3 2 bucuk aylıkken yaptm ilk çok tereddüt ettim çok mu küçük diye ama sonra iyi ki yaptirmisim diyorum çünkü o zaman çok harekette etmiyordu dönmüyordu daha rahat olmustu. Şimdi 6 aylık şuan yapsaydım çok zorlanirdim
Dandinidastana Keslin_3 doğduktan sonra yaptırmak istiyodum bende ama olmadı baya geç kalmışız anlaşılan 13 aylık şimdi. Erkenden olması en iyisi daha da olmadı sünnet ne zaman olursa artık
Alparslanim1 Keslin_3 2 ay 15 günlükken yaptırdık . Tam zamanında yaptırmışım hiç pişman değilim ilk gün idrar yaptıkça ağladı sadece . 1 haftaya tamamen iyileşti
sehnaz3466 Keslin_3 biz yarın yani pazartesi sinneti yaptırıyoruz Allah’ın izni ile 9 ay 7 günlük oğlum 😊
sehnaz3466 3cocuklu7171 malesef bende öyle yapıcam bizimki 9 aylık ve ayaklara kalkmalar yürümeler derken 3 4 gün biraz zor gecicek birde abisi var o da istemsizce zarar verebilir diye anneanne de kalıcaz bir kaç gün nasıl gecicek hic bilmiyorum 😧
Mdorukkk Keslin_3 evet uyuşturdular istanbuldaysanız tavsiye verebilirim 41. Gününde oldu oğlum hemen iyileşti
Goktugs_Mother Keslin_3 2,5 aylıkken yaptırdık en geç 1 haftaya iyileşiyor ne kadar erken o kadar iyi yaptırmanızı tavsiye ederim
Blbn Keslin_3 3 aylıkken yaptırdık. İyi ki de yaptırdık, 1 haftada tamamen iyileşti, lokal anesteziyle yaptılar sadece ilk çişini yaparken ağladı o kadar, başka sıkıntı yaşamadık çok şükür.
Arasinannesi20 Keslin_3 >!< 3 aylıkken keşke ilk dogdundan hemen yaptirsaydim diyorum hemen iyileşiyor ilk çiş kaka da çok ağlıyor
Hfzhnfcls Keslin_3 2 ayligiz şuan 21 günlükken yaptirdim 1 gun huzursuzlandi sonra geçti kantoran yağı kullandim hep ve geçti şükür rabbime
Turkcecitwinsmom Keslin_3 7 aylıktı tam zamanıymış iyi ki yaptırmışım. İlk 6 ay gazı kolikti derken yaptıramadık .
Sibtug Keslin_3 2ay 10 günlükken yaptırdık ilk çiştebazıcık ağladı sonra hiç bir sorun yaşamadık 1 yaşında şuan iyi ki de erken yaptırmışım diyorum hareletleninve çok zor olurmuş
Juniorozturk Keslin_3 45 günlükken niyet ettik, bir türlü kısmet olmadı sürekli ertelendi bir şekilde şuan 2 aylık olmak üzereyiz haftaya yapılacak inşallah. Doktorumuz direkt dedi ki 1 ayı çıktıktan sonra ne kadar erken yaptırırsanız size de ona da o kadar iyi dedi biz de öyle düşünmüştük
omerinannesi_2705 Keslin_3 11 aylığız bu perşembe için randevu aldım inşâAllah iyi olur bende yürümeden diye acele ediyorum☺️