50 günlüktü olduğunda sünnet sırasında çok ağladı o da acıdan değil ona dokunulmasından çok hoşlanmayan bi bebekti o zamanlar bide uzun süre hareketsiz kaldığı için deli gibi ağlamıştı çok zor susturmuştum bidahada hiç ağlamadı ne şlk çişini yaparken ne de sonrasında çok rahat geçti dikişli sünnet yaptırdım bezine kimisi karton bardak kesip koyuyomuş falan hiç öyle şeyler olmadı zaten antibiyotikli krem sürüyosun bi hafta o bi hafta boyuncada bezine pipisinin geldiği kısma vazelin sürüyosun 1 hafta sonra da sarı kantaron yapı alıp günde bi kaç kere damlatıyosun sonra da geçiyo gidiyo