6 aylıkken yaptırdım keşke daha önce yaptirsaydim dedim sadece doktor tercihimiz yanlıştı krem üstüne gazlı bez kapattırdı ilm 1 hafta çocuğum delirdi yaraya değdiği için sonra bardak koydum rahatladı çok şükür. 22.gun bugün epey düzeldi yine kreme devam ediyoruz mesela