Sevde_Defne Silaakr al benden de o kadar. Biz 2 aylık olduk... Hala aynı sesler.. Horlama mı desen inleme mi desen anlam veremiyorum.. Diğer arkadaşların yorumunu okudum çoğu gazdan diyo ama benim kızım kolik değil öyle yine de sab simplex kullanıyoruz.. gazı biraz masajdan sonra çıkar.. Memede de hep değişik sesler çıkarıyor.. İlk başta daha hafifti doktorum normal dedi bize ama ben artık endişeleniyorum çünkü arttı.. Videoya çektim uyurken göstericem bu ayki kontrolde..
Silaakr Sevde_Defne uyurkende gaz gelebilir aslinda ama ne ıkınma gibi ne esner gibi değişik bi sesler hareketler bende endişe ediyorum
nrgcnr Benim en cok kafama taktigim konuydu , sebep kesinlikle gaz sancisi... ben israrla gaz damlasi vermemistim bebegimw , kotuluk ettim. Sonra vermek zorunda kaldim zaten birsure. Gece emzirmeden sonra uyuyor diye yatirmayin , mutlaka gazini cikarin
Deletedmom388 Silaakr Kızımda da oluyordu bir yeri ağrıyor sanıyordum ama gaz sancısıymış,ben öyle düşünüyorum yani..gazını kendi çıkarmaya başlayınca iniltileri de bitti tamamen..
Veranur Silaakr aynı sesler bizimkindede var doktor gaz sancısı oldugunu söledi bebegim 2 aylık canım
Deletedmom388 Silaakr Valla gece sürekli öyleydi canım bilemiyorum.İstersen doktora da danış için rahat etsin
Deletedmom019 Silaakr @Baranask kızlar bu cok normak suan yeni doğan olduklarından ve içerde 9 ay boyunda su dolu bi kesede yaşadıklarını unutmayın 🥰 zamanla geçicek ama siz bunu yazmama ragmen kontrol etmekten kendinizi alıkoyamayacaksınız 🤩😍 sağlıkla büyüsünler inşallah🙏🏻
Deletedmom388 Swill 1bucuk aylık yoktu sanırım düzeldi..Düzenli gaz damlası kullandım,gaz sancısı gündüz de oluyordu,baya azaldı ve düzeldi
Babybaby45 Silaakr bnm kızımda cok yapıyor inliyor gbi doğdugndn beri aynı alştm artk gaz sancısndn oluyor sanrm cok takıyordm artk takmıyorm rahat oln büyüdkçe azalack inşallah 😌