3 aylik olduk ilk donemler bizimde boyleydi sabaha karsi basliyordu inlemeye ikinmaya yilan gibi kivranmaya ama gozler kapali uyuyor yani . Saatler sonra kakasini yapinca rahatliyordu .
Ama onun o inleme seslerine uyumak imkansiz ihhhh ihhh ih cok kafama takiyordum .
sabsimplex biogaia zinco baby spamsmly neler kullanmadim ki yalan yok hic birininde faydasini gormedim . Gaz kesinlikle zamani gelmeden gecen bisey degil ne yapsanizda bebege verdiklerim ayri benim ictiklerimde ekstraydi rezene , kimyon , muskat suya damlatilan gasicon yok yok yoook faydasini gormedim .