Silaakr Kızlar bebegim 38 günlük uyuduğunda ıkınma değil ama inler gibi sesler çıkartıyor sonra tekrar uyuyor 2 dk sonra ayni sesler.Basindan beri var bu sesleri.Niye oluyor acaba ya
Baranask Silaakr valla cnm bnmkide öyle bizde 22 gunluguz gündüzleri bisey Yok ama geceleri inler gibi sesler cikariyo niye olduğunu çok merak ediyorum
NilD Silaakr gaz sancısı başka bi ihtimal bile yok emzirince gazını çıkarın yediklerinize dikkat edin doktorunuza en kısa zamanda bildirin. Nurse harveys ve relactaz kullanıyoruz. Nurse asıl etkiyi gösteren. Baranask
Selinmom Silaakr gazını ve kakasını yapmaya çalışıyor benim kızımda öyleydi doktor prebiyotik başladı tüm gece öyleydi
Minikbereninannesi Silaakr belli bir süre sonra geçiyor 3 aylıkken fln. Bizimki de öyleydi çok gazlı bir bebekti şu an iyiyiz çok şükür 🙏
Baranask NilD bu ilaçları kendimiz alabilirmiyiz yoksa doktormu yazması lazım ben söyledim sabaha kadar inliyo dedim bize motilium diye bi ilaç verdi
Silaakr NilD gazını rahat cikariyor bende yarim saat çıkartıyorum uyuyunca yatırıyorum yerine tüm gece boyle gözüme uyku girmiyor
ZeySa2019 Minikbereninannesi benim kızım aşırı kolik 29 günlük yatakta inliyo ıkınıp duruyo garip horuktulu sesler cikariyo gazdan demi 3 aylık olunca geciyo yani üstelik öyle yaparken kendi kendini uyandiriyo
Minikbereninannesi ZeySa2019 aynılarını benim kızımda yaşadı sesine kalkıyordum sürekli iyi mi diye artık sese öyle çok alıştım ki sesi gelince en azından şu an tepki veriyor yat uyu diyordum kendi kendime 😂😂😂
Filizak Silaakr aynısını benim oğlumda yapıyor 24 günlük inliyor gibi bazen kedi gibi sesler neden acaba
Cerenyrt Silaakr bizde aynı şekildeyiz. 46 günlüğüz ilk 1 ay daha çoktu şimdi nadir öylr kontrolde unuttum doktora sormayı ama 2z ay kontrolünde kesin soracağım