Papatyaaa01 Hiç korkmayın ben de eşim beni bi yere bıraksın ya da iş çıkışı onun çıkmasını bekleyeyim zaten servisle de aynı saate gidiyorum diye düşünüyodum bi süre sonra sinir yaptı bende. Öncelikle diğer yazılanları okumadım ama eşten abiden babadan ders almayın gidin özel ders alın. Parkı, araba kullanmayı en azından 2-3 saat derste öğrenirseniz, park konusunda da pratik yapa yapa öğrenebilirsiniz. Ben şu hani direksiyonu 1 tam 2 yarım çevir gibi ders verenlerden almadım doğru da bulmuyorum. Böyle öğrenmek çok zor ve mantıksoz geliyo. Biraz da trafikte rahat olmak gerekiyor sanırım ben mesela biraz serseri kullanıyordum çünkü trafik buna itiyor. Sizin acemi olduğunuzu kimse bilmiyor rahat olun ilk başlarda sağa geçeceğim zaman uzaktaki arabalara bile bakıyodum ama o birazcık kullanmayla geçti gitti. Korkmayın hiç ama umarım manuel değildir, manuel Ankara yokuşlarında beni hep korkutur. Hayırlısı olsun 🥰