pittey bende seneler evvel aldım ama arabam olmadığından deneyimim yok. Eşimle araba aldık, hiç bilmiyor değilim bildiğim kısa mesafeleri gidebiliyorum ama korkuyorum sanki öylesine gidiyorum Allah koruyor sanki, her an çarpcam bir yere gibi geliyor, halbuki eşim diyor çok iyisin diye. Bir de park sorunum var bir de yokuşlardan korkuyorum. Onun haricinde çok iyiyim, sizce pratik yapsam iyi olur mu yapabilir miyim. Yavaş kalırım arkadan kornaya basarlar diye tedirgin oluyoruö bir de 🥲❤️