Papatyaaa01 solu kapatma yeter..
Yemin ediyorum trafiğe çıkmaya tiksinir oldum artık.
Kadın ,erkek modelli, modelsiz araba hiç farketmiyor solda aheste aheste gidiyorlar ya, kornaya basılıp sıfırdan geçiyorum yanından anlasınlar diye
birde pişkince arkamdan onlar da bana karşılık kornaya basıyor.
Gerisi hallolur şahsi aracının olması ve pratik yapman lazım bol bol