Siyahpapatya yani genelleme yaoarak knusmak istemiyrm tabiki iyileride vardr ama insani cok yardimsever degil 2 olay gecti basimdan biri dolmsta kizim kucagmda uyuyarak eve ayakta geldik cok sasirdim kucaginda bebek uyuyo anne ayakta yani hicbiryerde yapilmaz bu. Digeride pazarda bi olay geldi basimiza yardim edin diye bagirdigmz halde bir allahin kulu gelmedi bize tuhaf geldi yani kendi memleketmzde olsa yardim istemeye yda cocugun kucagnda uyumasna bile grek kalmaz..