anayimbenanaaaa canım şartlarını bilmiyorum ama benim eşim Şırnak Silopi de . Hatta silopinin üs bölgesinde ve yerinden çok memnun. Eskisi kadar karışık değilmiş oralar . Geçen gün farklı bir üs bölgesine göndermişlerdi oradayken 1 kere taciz atışı olmuş sadece seçim öncesi malesef oluyor böyle şeyler. Ama kendi yeri köye yakın tavuk sesleri falan geliyor konuşurjen . Hatta köylüler tereyağı yumurta falan veriyorlarmış insanı bile iyiymiş. Tabiki illa asker düşmanı olanı vardır