Lululi biz deprem bölgesinde değiliz ama eşimin ailesi elazığda yaşıyor ve 2020 depreminden beri hala evleri yapılmadı mağduriyetleri çok fazla yani onu gerekçe göstererek dilekçe verdik ama çıkar mı bilmiyorum eşimin memleketi olduğu için ben pek umutlu değilim bu arada elazığ gerçekten çok güzel bir yer merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz üniversiteyi orada okudum oraya atandım ve oralı biriyle evlendiğim için son 10 senem orda geçti diyebilirim 😊