redizepol1 merhaba daha önce de yazışmıştık ona istinaden tekrar buldum sizi Balıkesir çıktı bizimde tayinimiz hava kuv uzman çavuş lojmanlardaki doluluk oranı hakkında bilginiz var mı? Tayinci sayısı vs? Lojman çıkar mı çıkmaz mı kestiremiyoruz çok.Yada şu an aktifte görev yapıp lojmanları tercih edenler oluyor mu? Çok soru sordum kusura bakmayın lütfen hayli aklımız karışık vakit bulup dönüş yapabilirseniz çok sevinirim