Bjk Naimehmet5038 bebeğim 8 aylıkken oldum 4 gün kadar sürdü. Bende emziriyorum mama almıyor, arada ek gıda alıyor.
Mom_babyy Naimehmet5038 38 günde olmuştum senin baya uzun zaman olmuş git istersen doktora birşey kaybetmezsin canım
ElifDefne3535 meyremce verdiğiniz bilgi ne kadar yanlış koca karı inancı heralde bu ben sadece emziriyorum 40 ım çıktığı gibi adet oldum bu durum kişiden kişiye değişir
beyzanrdll Naimehmet5038 bn 5 aylıkken oldum şuan 7 aylığız daha olmadım bazen korkmuyo da değilim 3 kere test yapdım negatif
Minikcikcik Naimehmet5038 evet bir yıl normal, bir yılı geçtiğinde kadın doğuma gözükmenizde fayda var
Aysekmc SRMY işte tam da korktuğum şey 😬 bebeğim 3.5 aylık geçen ay regl oldum bu ay 5 gün gecikti başıma sizin ki gibi bir şey gelmez umarım
MiracleE Naimehmet5038 ben tam doğumdan 55. Gün oldum regl Suan kızım 2 ay 2 günlük çok erken oldum sanki diyorum ben de 😭
Ciceek Naimehmet5038 Bende hala emziriyorum bebeğim suan 1 yaşında. 6 aylıkken ilk regli oldum. Kişiden kişiye değişiyor bu biyolojik durum. Ama kadın doğum doktoruna görünün yine isterseniz doğrusunu onlar bilir.
burjuvaanne Naimehmet5038 cok uzun zamandir olmamissin gibi duruyor hic duymadim arkadasarimla aralarimizda belki 10 gun falan oynar hepsi 40 i ciktikdan sonra olduk, sezeryan olanlar dogumdan 5 ay sonra falan olmuslardi
LeylaMia meyremce lütfen yanlış bilgiler vermeyin!!!!Bebeğim üç buçuk aylık sadece anne sütü alıyor,ilk reglimi oldum..
Mommyofyigitatlas Naimehmet5038 hemen oldum. Doğumdan sonra kanamam 15. Günde bitti 15 gün sonra adet oldum 5 aydır düzenli oluyorum
Hfzhnfcls Naimehmet5038 bebeğim emiyor emiyorsa adet olmazsın diyen oldu fakat 40 cıktı nisanın 6 sında ve ben bugün adet oldum mayısın 6sinda ve bebeğim emiyor anne sütü alıyor sadece