Naimehmet5038 SRMY ayy hayırlı olsun ozmn 😍 gebelik de istemiyorum aslında adet olmamk istememin sebebi de bu birazda sprial taktircam olunca adet görüp bian önce taktırmak kafam rahat olsun istiyorum
NoOne Naimehmet5038 7 aylık emziriyorum hala regl olmadım. 2. Ayıma girerken adet görmeden beta hcg testi yaptırıp spiral taktırdım yani illa adet görmenize gerek yok ☺️
Naimehmet5038 SRMY hiç fark etmediniz mi peki hamile olduğunuzu bulantı vs olmadı mı bende korkuyorum açıkçası kalır da farkedemezsem diye sonrada illaki migdem fln bulanir kendini belli eder diyorum😂
Panikatakanne meyremce hiç alakası yok kişiden kişiye tamamen değişiyor kesin bir kuralı yok emziriyorum sadece ve ikinci ayımda regli oldum arkadaşım hem emziriyor hem mama veriyor çocuğu 3 aylık oldu daha olmadı kişiden kişiye değişiyor ama çok uzun süre olunmazsa doktora gitmek en doğrusu tabiki
Naimehmet5038 Panikatakanne evet bende öyle düşünüyorum benimki artık çok uzun bir süre olduğunu düşünüyorum gideceğim inşallah
120720 Naimehmet5038 Ben 40 ımdan sonra hemen oldum 4 ay oldu günü gününede düzenli gidiyor. Bence bir doktora gözükün derim
Sabirellaaaa Naimehmet5038 benimde 18 aylık bebeğim hala olmadım aktıf emzirme varsa normal demişti doktor bana
Zekiye_123 Bende bebeğim 7 aylıkken oldum fakat hep adet günü sapıyor 3 gün 5 gün 7 gün gecikmeler yaşıyorum her ay da acaba hamilemiyim korkusu yaşıyorum tabi 😂
Baloglum01 meyremce yanlış bilgi. Ben sadece emzirdim ve bebeğim 19 aylık, hiç mama almadı ama 40 ım çıkar çıkmaz 42. Gün regl olmuştum. Eltim emzirmedi sayılır günde 1 2 kez anca, mama yoğunluktaydı ve 8 ay regl olmadı.
Baloglum01 Naimehmet5038 normal sayılıyor doğumdan sonraki 2 yıl ama yine de içiniz rahat etmiyorsa görünebilirsiniz tabi ki doktorunuza.
Bebikimm meyremce araştırdığınız doğruluğundan emin olduğunuz bilgileri paylaşın lütfen bu ne yalan yanlış saçma bir bilgi 😏 benim bebeğim 16 aylık hala emziriyorum ama 50. Günde regl oldum.