Naimehmet5038 Doğumdan sonra ne zmn adet oldunuz acaba bebeğim 18 aylık oldu daha hiç olmadım gitmem gerekiyor mu sizce
Asynm Naimehmet5038 süre aralığı ne kadar olur bilemem ama ben 40 dan sonra hemen oldum istersen bir git görün seninde için rahatlar en azından
meyremce Naimehmet5038 meme veriyorsanız eğer olmazsınız.. meme mama veriyorsanız eğer leke leke gelir. Mama yiyorsa 40 çıkınca 50.gün adet olunur zaten
Naimehmet5038 Asynm bir yasindayken gitmiştim emzirdigim için demişti doktor hap vermişti hap bitti fakat hala olmadim bir buçuk seneye kadar normal diye biliyorum ama yinede bı gideceğim tekrar
Naimehmet5038 meyremce sadece emziriyorum mama almadı hiç o yüzden sanırım ama emzirsem bile artık olmam gerekiyor diye düşünüyorum sıkıntı vermeye başladı şişkinlik sinir vs
Panikatakanne meyremce hiç alakası yok kişiden kişiye tamamen değişiyor kesin bir kuralı yok emziriyorum sadece ve ikinci ayımda regli oldum arkadaşım hem emziriyor hem mama veriyor çocuğu 3 aylık oldu daha olmadı kişiden kişiye değişiyor ama çok uzun süre olunmazsa doktora gitmek en doğrusu tabiki
Baloglum01 meyremce yanlış bilgi. Ben sadece emzirdim ve bebeğim 19 aylık, hiç mama almadı ama 40 ım çıkar çıkmaz 42. Gün regl olmuştum. Eltim emzirmedi sayılır günde 1 2 kez anca, mama yoğunluktaydı ve 8 ay regl olmadı.
Kayra2811 Bende 40 ım çıktıktan bi 15 20 gün sonra regl oldum üzerinden 3 ay geçti ikinciyi hala olmadım şüphelenip test bile yaptım negatif çıktı düzensizlik oluyor demek ki
Naimehmet5038 Kayra2811 evet emzirildigi sürece duzensizlik olabiliyor tamamen düzene girmesi kişiden kişiye değişiyor ama zaman alabiliyor ben kirkimdada sadece 3 gün olmuştum oda çok az az yinede bı gideceğim olmak istiyorum artık
EzgiEflin Kayra2811 peki bu süreçte regl tarihleriniz geldiginde olacakmış gibi belirtiler yaşıyor musunuz
Kadiminannesi58 Bebeğim 10 aylık olcak bende olmadım doktorum emzirdiğim için normal olduğunu söylüyor
BskSrc Naimehmet5038 emziriyorum, 50inci günde olmuştum ama duzensiz. Bebegim 3 ay 2 gunluk, 2 gun önce tekrar geldi adetim.
Naimehmet5038 Bir yaşındayken doktora gitmiştim adet sokturucu verdi kullan olursun dedi ama hap bittiği halde olmadım yaşayan var mı peki kızlar kullanıp olmamam normal mi hormonlarmi baskın geliyo acaba
gzmemr Naimehmet5038 benimde öyle şekilde bende kullandım olmadım annem kızdı hatta sütünden dolayı olmuyorsun dedi sütten kes gelir demişti daha öylece kaldım bebeğim 18 aylık buarada tık yok ☺️Sizde öğrenirseniz banada söyleyin
SRMY Naimehmet5038 Doğumdan sonra ben regl olmadım hiç meme veriyorum olmuyorum derken meğer yine hamile kalmışım sonuç doğurdum 🤭🤭🤣🤣
Naimehmet5038 SRMY ayy hayırlı olsun ozmn 😍 gebelik de istemiyorum aslında adet olmamk istememin sebebi de bu birazda sprial taktircam olunca adet görüp bian önce taktırmak kafam rahat olsun istiyorum
Naimehmet5038 SRMY hiç fark etmediniz mi peki hamile olduğunuzu bulantı vs olmadı mı bende korkuyorum açıkçası kalır da farkedemezsem diye sonrada illaki migdem fln bulanir kendini belli eder diyorum😂
Aysekmc SRMY işte tam da korktuğum şey 😬 bebeğim 3.5 aylık geçen ay regl oldum bu ay 5 gün gecikti başıma sizin ki gibi bir şey gelmez umarım