Neriucan 40ım çıkınca hemen oldum sonrası hep düzenliydi bi doktora gidin normalse bile rahatlarsınız
Melegimm1 Naimehmet5038 benim bebegimde emiyo 16 aylık ve bende olmadm daha doktora gitmeyi düşünüyorum
BZM Aysekmc henüz olmadım. 24 şubatta doğum yaptım. 23-30 Nisan arası adet olmuştum. Şimdi eski düzenime göre 2 haftam var ama nasıl olur bilmiyorum
naynini Naimehmet5038 benim kırkım çıktı, iki gün sonra regl oldum. Yani ne olduğunu da anlayamadım, dikislerden mıdır nedir diye düşündüm de bir sonsaki ay da olunca netlesti
gzmemr Naimehmet5038 benimde öyle şekilde bende kullandım olmadım annem kızdı hatta sütünden dolayı olmuyorsun dedi sütten kes gelir demişti daha öylece kaldım bebeğim 18 aylık buarada tık yok ☺️Sizde öğrenirseniz banada söyleyin
Jadewinder Naimehmet5038 6 buçuk ay sonra oldum. Emziriyorum. Kısa sürdü benim 3 gün ama az az geldi. İçiniz rahat edecekse görünün ama çok değişiyor insandan insana. Muhtemelen normaldir sizin de.
yigitefeninannesiii Normal doğum yaptim bebeğim 8 buçuk aylıkken regl oldum senin 18 ay olmuşsa bi kadın doğuma gözük istersen canim
imren44 Naimehmet5038 sezaryen doğum yaptım bebeğim de sadece anne sütü alıyor doğumdan 4 buçuk ay sonra oldum kişiden kişiye değişiyor bence ama yinede bı görün
Muge1 Naimehmet5038 ben doğumdan 6 ay sonra oldum hiç doktora da gitmedim . Kayınvalidem de benim gibi olmuş .ama 18 ay da fazla geldi bence gitmelisin doktora .
NoOne Naimehmet5038 7 aylık emziriyorum hala regl olmadım. 2. Ayıma girerken adet görmeden beta hcg testi yaptırıp spiral taktırdım yani illa adet görmenize gerek yok ☺️
Naimehmet5038 NoOne devlet Hastanesi’nde mi taktirdiniz bende gitmistim bebeğim kucukken regl ol öyle takarız demişlerdi
Naimehmet5038 NoOne o testi nasıl veriyoruz acaba nasıl oluyor kan mi acaba salı günü gideceğim inşallah da
Elifdurhann Naimehmet5038 bende emziriyorum sütun seni korumuyor demişti doktorum bebegim 3 aylıkken görmeye başladım
KuzeyEge_Moms Naimehmet5038 ben 40 ım çıktıktan sonra oldum hemen 7 ay oldu doğum yapalı düzenli oluyorum emziriyorsan ondan gecikmiş olabilir benim emzirmeme rağmen geldi kuzenimin 9 ay sonra geldi mesela kişiden kişiye değişiyor canım
Fatma6328 Naimehmet5038 doğum yapalı 3 ay oluyor sezeryan doğum yaptım 40 günden fazla sürdü kanamam bu ayda adet oldum
Marselinannesi Naimehmet5038 13,5 aylıkken oldum. Doktoruma danışmıştım emzirme süresi boyunca hiç regl olmayan kadınlar bile olabileceğini söylemişti. Tabi siz gene de doktora görünün. Sonuçta en azından yılda 1 kadın doğum doktoruna gitmekte fayda var.