CmreKSidar Şuan neler yaşadığınızı, ne kadar zorlandığınızı, aç kaldığınızı, tuvalete gidemediğinizi, yatakta uyuyamadığınızı, sürekli kucakta ya da memede sakşnleştirip uyuttuğunuzu çok iyi biliyorum. Bizim 4 ay civarı azaldı. Bebeğimin en ufak halini fazla sevememiş ve içinde ukte kalmış biriyim. Öyle günler oluyordu ki sadece hayatta kalma savaşı gibiydi. Keşke kolik olmasaydı, kolikle savaş vermek yerine bebeğimi öpüp/koklayıp/uyurken izleyecek vaktim olsaydı. Keşke. O günlere ait fotoğrafım bile yok neredeyse! Üstelik bu devirde. Ama geçecek. Sabret.