CmreKSidar Benim bebeğim de öyleydi. Çok zor biliyorum. Ama zamanla hafifleyecek. Maalesef bazı bebekler bu şekilde süreç geçiriyorlar. Yalnız değilsiniz, sizin gibi çok insan var. Ben de öyleydim. Ama ne olursa olsun, yemek yiyin, duş alın ki iyi hissedin. Ve süte katkısı var (eğer emziriyorsanız.). 🌸