Keremglc4 Ya yanlış anlamazsanız bende kolik sanıyordum ama anne sütü yetmeyebilir mi, çünkü sürekli her gün ağlıyor diyorsunuz, bende de öyle sıkıntı vardı :)
CmreKSidar Keremglc4 valla 38 günde 1700 gram aldı doktorlar gelişimi iyi diyor suan kaç kilo aldı bilmiyorum ama sütümün yeterli olduğunu söyledi doktorlar bilmiyorum ama
kizinaasikbiranne CmreKSidar inşallah canım çok yıpratıyor insanı kolik bebekler bende kızım kolik olacak diye korkmuştum ama elhamdulillah kolik değil zaten şu an 3 aylık oldu 😊 Allah sana sabır yavruna da sağlık versin 🤲🏻
CmreKSidar Beyzarel1 ağlaması çok yordu beni basım dönüyor ağladığında artık insallah çok uzun sürmez
Olurolur CmreKSidar Bizim 5. Ayda zaten 6 ayda çoklu gıda alerjisini öğrendik ve gazın yarısının sebebinin bu olduğunu öğrenince diyetle cpk şükür düzelmişti
CmreKSidar Elifsahann benim sabah 7 de başlıyor gece 12 ye kadar ağlıyor gece uyuyor ama öyle deliksiz uyumuyor uykusunda bile ağlıyor insallah benimde şak diye kesilir ağlaması beynim ağrıyor artık
Aatamom CmreKSidar Rica ederim umarim sizdede işe yarar bide uykuya gecerken you tube ta kolik bebek muzigi var KOLİK sayfasının paylaşımı ben onunla uykuya geçiriyorum oda sakinlestiriyor
Atlass63 CmreKSidar ikinci ay atagi da olabilir .. bnmki 3 ay 5 günlük çok şükür hafifledi daha mutlu bı bebek oldu gülüyor ses çıkarıyor oyun halısında oyalaniyor ama sancısı tuttuğu zaman baya huysuz
CmreKSidar Atlass63 15 günlükten beri böyle atakta extra etkilemiş olabilir eskiden arada gündüz uyuyordu cünkü
CmreKSidar hayalperest2310 bende bi süre dayanıyorum artık en son bayılacak kıvama geliyorum birgün bayılcam korkuyorum açıkçası 🌸☺️
hayalperest2310 CmreKSidar valla aynn herseyi deniyorum gaz damlası mı dersin masaj mı dersin zeytinyağı mı banyo mu havlu mu herseyi deniyorum 🤦🏼♀️daha sevemedim bile sevmeme bile izin vermiyor ağlamaktan doğru dürüst giydiremiyorum önüme ne gelirse alelacele giydiriyorum düzelse de şöyle güzel güzel baksam🥰
CmreKSidar ozgeeee- benim sabah 7-8 de başlıyor geceye kadar gece uyuyor ama öyle deliksiz değil uykuda bile ağlıyor 🥺
Olurolur CmreKSidar aşırı gaz sürekli gece belirli saatlerde ağlama krizleri ve en son mukuslu kakanın ardından kanlı kakaydı
CmreKSidar hayalperest2310 bende sadece uyurken gülümsüyor arada 2-3 günden beri gülümsüyor ama çok nadir onun dışında hep ağlıyor ne yemek yiyorum su bile içmeyi unutuyorum ev dağınık ben dağınığım insallah uzun sürmez 🌸