CmreKSidar Gecen gun bi postta kolik bebegi olan bir anne tavsiyede bulundu hafiflemeye başladı bizde isterseniz sizde deneyin banyo yaptirin banyodan sonrada ılık su dolu bi kovada 10 15 dk poposunu koyun aşırı rahatliyorlar az once daha yaptim ben sabahin 7 sinden bu yana toplasaniz 4 saat falan anca uyudu esim isten geldi hemen banyo yaptirdim kovaya koydum poposunu hemen giydirip emzirdim şuan mışıl mışıl uyuyor 😅