CmreKSidar benim de bebeğim kolikti bir ağlaması başladığı zaman 3 saat aralıksız susmuyordu bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine doktora sorup damla aldım sonra ağlama krizleri tutacağı saatte zeytinyağı ile karnına masaj yapıp sonrası sıcak duş aldiriyordum banyodan sonra oğlum mışıl mışıl uyuyordu 4 ayın sonunda da koligimiz geçti sizinde bu durumda sakın olmanız çok önemli sen sakin olursan bebeğinde sakinleşir emin ol geçecektir