CmreKSidar merhabalar öncelikle 5 ay kadar çektik koliği gerçekten çok zor bi süreç Allah sabır versin kucağımda o ağladıkça tükenip bende ağladığım o kadar çok an oldu ki amaaaaa 5. Aydan sonra öyle tatlı öyle sevimli oldu ki güzel kızım inanın şuan unuttum bile o günleri. Anne için çokça sabır gerektiriyor biz nurse harweys şurup kullandık iki gece temin edemediğimiz için veremedik resmen çatlayacaktı çocuğum ağlamaktan o gün anladık ki biraz olsun rahat ettiren oymuş 5. Aya kadar hiç bırakmadık hep kullandık moralinizi yüksek tutun bu günler geçecek ve dönerken yuvarlanırken oynarken pıt pıt gaz çıkarınca dünyanın en mutlu annesi olacaksınız 🫶🏼